قيمت دارچين-قيمت دارچين برتر-قيمت دارچين سيگاري | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قيمت دارچين-قيمت دارچين برتر-قيمت دارچين سيگاري | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


قيمت دارچين قيمت دارچين برتر قيمت دارچين سيگاري | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



قيمت دارچين-قيمت دارچين برتر-قيمت دارچين سيگاري | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت دارچين كيلويي-قيمت دارچين ۱۰۰ گرمي-چوب دارچين مرغوب-قيمت پودر دارچين-قيمت چوب دارچين كيلويي-دارچين لوله اي خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت دارچين-قيمت دارچين برتر-قيمت دارچين سيگاري را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.  

قيمت دارچين-قيمت دارچين برتر-قيمت دارچين سيگاري | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت دارچين-قيمت دارچين برتر-قيمت دارچين سيگاري در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت دارچين كيلويي-قيمت دارچين ۱۰۰ گرمي-چوب دارچين مرغوب-قيمت پودر دارچين-قيمت چوب دارچين كيلويي-دارچين لوله اي با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت دارچين-قيمت دارچين برتر-قيمت دارچين سيگاري  را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت دارچين-قيمت دارچين برتر-قيمت دارچين سيگاري | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت دارچين-قيمت دارچين برتر-قيمت دارچين سيگاري و قيمت دارچين كيلويي-قيمت دارچين ۱۰۰ گرمي-چوب دارچين مرغوب-قيمت پودر دارچين-قيمت چوب دارچين كيلويي-دارچين لوله اي كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber)  در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت دارچين-قيمت دارچين برتر-قيمت دارچين سيگاري | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

دارچين از درخت دارچين به دست مي‌آيد و يكي از مرسوم‌ترين اشكال مصرف آن، به‌صورت پوست خشك شده دارچين است. اين درخت در نواحي هندوستان و چين بيش از ساير نقاط دنيا يافت و كشت مي‌شود. نوع بومي سريلانكايي دارچين وجود دارد كه با دارچين سيلاني شناخته مي‌شود. بوي درخت دارچين مي‌تواند شعاع بزرگي را درگير كند. معمولاً همه قسمت‌هاي دارچين بو خوبي از خود متصاعد مي‌كند. از قرون وسطي دارچين به عنوان درمان سرفه، ورم مفاصل و گلودرد مورد استفاده قرار مي‌گرفته است.

روميان و مصريان باستان از دارچين به عنوان خوشبو كننده در مراسم مذهبي مخصوصاً در مراسم خاك‌سپاري و موميايي استفاده مي‌كردند. همچنين از دارچين به عنوان توليد كننده روغن مقدس در برخي از اديان نام برده شده است. دارچين در اواسط دوران اروپا كنوني به عنوان قسمتي از غذاي اشرافيان و طبقه خاص مورد استفاده قرار مي‌گرفت و تجارت آن از سريلانكاي كنوني آغاز مي‌شد. به زودي و با گذشت زمان، سريلانكا امتياز دارچين را از دست داد و همه دنيا توانستند دارچين را كشت و صادر كنند. دارچين سابق بر زمان كشت عمومي در جهان در تجارت‌هاي دريايي موجب جنگ و خونريزي مي‌شد اما اكنون دارچين موجب راحتي و خواص سلامتي براي مردم است.

ارزش غذايي و خواص دارچين چيست؟

۱۹ گرم كالري

۴ گرم فيبر

۶۸ درصد منگنز

۸ درصد كلسيم

۴ درصد آهن

۳ درصد ويتامين كا

و فاقد قند، چربي و پروتئين است

انواع دارچين چيست؟

به احتمال زياد دارچيني كه داخل كابينت خانه شما وجود دارد، دارچين چيني است. اين دارچين بومي چين است و پوست آن ضخيم و عطر و بويي تندتر از ديگر انواع دارد. انواع ديگري از دارچين نيز وجود دارد، دارچين سريلانكا يا دارچين اصل كه عمدتاً از سريلانكا به دست مي‌آيد نسبت به دارچين چيني پوست لطيف‌تر و همچنين ارزش دارويي فراوان‌تري دارد. از ديگر دارچين‌هاي موجود در بازار مي‌توان به دارچين اندونزي و دارچين ويتنامي اشاره كرد. اين دو نوع دارچين بيشتر خواص دارويي دارند و در خوراك كمتر مورد استفاده قرار مي‌گيرد. علاوه بر موارد ياد شده انواع دارچين بي‌كيفيت زيادي وجود داد كه از ذكر آن‌ها خودداري مي‌كنيم.

 

قيمت دارچين-قيمت دارچين برتر-قيمت دارچين سيگاري | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

دارچين براي چه غذاهايي استفاده مي شود و چرا؟

پاسخ به اين سؤال كه دارچين براي چه غذاهايي استفاده مي شود و چرا آن را به غذا اضافه مي كنيم، خيلي سخت نيست. دو دليل اصلي براي استفاده از دارچين در غذاها وجود دارد:

1) دلپذير كردن عطر و طعم غذا: تمام ادويه ها ازجمله دارچين به اين دليل به غذاها اضافه مي شوند كه طعم و عطر غذا را دلپذير كنند. در واقع اين ادويه ها هستند كه عطر و طعم خوشايند غذاها را به وجود مي آورند. اين اثرگذاري به گونه اي است كه تصور كردن يك غذا بدون ادويه امكان پذير نخواهد بود. دارچين  نيز به عنوان يك ادويه بسيار خوشبو و خوش طعم در طيف گسترده اي از غذاها مورد استفاده قرار مي گيرد. به ويژه اين كه طعم و عطر آن به صورتي است كه اغلب افراد آن را مي پسندند.

2) داشتن خواص بسيار: بهره مندي از خواص هر كدام از ادويه ها يكي ديگر از دلايلي است كه باعث مي شود تا آن ها را در غذاهاي مختلف به كار ببريم. خواص دارچين نيز به اندازه اي است كه صرف نظر كردن از آن در برنامه غذايي تقريباً ممكن نيست. دارچين پوسته درختچه دارچين است كه به دليل داشتن خواص بسيار زياد خود موارد استفاده متعددي دارد. گاهي اين پوسته خشك شده را به صورت تكه هايي كوچك مورد استفاده قرار مي دهند و گاهي پودر شده آن را به كار مي برند. دارچين را به عنوان گياه دارويي نيز مصرف مي كنند. از خواص اين ادويه خوش طعم مي توان به موارد زير اشاره كرد: درمان سرفه، درمان ورم مفاصل، درمان گلودرد، آرامش بخش، درمان زخم هاي عفوني.

 

قيمت دارچين-قيمت دارچين برتر-قيمت دارچين سيگاري | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

دارچين براي چه غذاهايي استفاده مي شود و چه نوع از آن را تهيه كنيم؟

اين كه دارچين براي چه غذاهايي استفاده مي شود و چه نوع از آن را تهيه كنيم، بسيار اهميت دارد. چرا كه همه ادويه ها ازجمله دارچين را نمي توانيم براي همه غذاها مورد استفاده قرار دهيم. با وجود اين كه دارچين بسيار خوشمزه و خوش عطر است اما مناسب هر غذايي نيست. مثلاً تصور كنيد به غذاي ميرزاقاسمي دارچين بزنيد. به هيچ وجه اين ادويه پرخاصيت براي اين غذاي محبوب و خوشمزه مناسب نيست. اما مثلاً براي از بين بردن بوي مرغ يك ادويه فوق العاده عالي محسوب مي شود.

در رابطه با نوع دارچين نيز خوب است بدانيد كه بهترين دارچين براي مصرف، دارچين اصل و خالص است. تنها از دارچيني مي توان انتظار برخوردار بودن از عطر و طعم دلپذير را داشت كه تازه و با كيفيت باشد. چرا كه كم ترين بي توجهي به كيفيت آن باعث مي شود تا هيچ تغييري در طعم و عطر غذاي شما ايجاد نكند. حتي گاهي دارچين بي كيفيت مي تواند سطح طعم و عطر غذاي شما را فوق العاده پايين بياورد.

چه موقع دارچين را به غذا اضافه كنيم؟

در پاسخ به اين سؤال كه دارچين براي چه غذاهايي استفاده مي شود بايد بگوييم، انواع متنوعي از غذاها. غذاهايي مثل زرشك پلو با مرغ، خورشت قيمه، ماكاروني، كلم پلو، هويج پلو، پلو استانبولي، لوبيا‌پلو و بسياري از غذاهاي ديگر. اما زمان استفاده از دارچين نيز بسيار در طعم و عطر غذا، همچنين حفظ خواص دارچين مؤثر است. بنابراين دانستن اين نكته طلايي بسيار اهميت دارد. بهترين زمان براي اضافه كردن دارچين به غذا دقايق انتهايي پخت آن است. البته براي مرغ بايد از همان ابتدا اضافه شود.

خواص دارچين چيست؟

دارچين نوعي ادويه مقوي است كه به خاطر تأثيراتش در سلامت بدن از ديرباز جايگاه ويژه‌اي در طب سنتي داشته است. بر اساس تحقيقات بين ۲۶ دارويي كه منشأ گياهي دارند، دارچين بالاترين رتبه را در جلوگيري از اكسيد شدن سلول‌هاي بدن داراست.

دارچين نوعي ادويه خوشبو است كه در غذاهاي زيادي مورد استفاده قرار مي‌گيرد و جنبه تزئيني و لوكس نيز به خود گرفته است. دارچين از جمله ادويه‌هاي بوداري است كه خاطرات زيادي از كودكي تا بزرگسالي را مي‌تواند تداعي كند، چاي دارچين از جمله مهم‌ترين نوشيدني‌هايي است كه با تركيب چاي و تكه‌هاي دارچين به دست مي‌آيد و اغلب مردم از آن براي رفع خستگي خود استفاده مي‌كنند. هيچ ادويه ديگري نمي‌تواند طعم و بوي دارچين را داشته باشد. دارچين علاوه بر داشتن طعم و بوي عالي، خاصيت درماني زيادي نيز دارد كه از ديرباز تجارت آن را تحت تأثير قرار داده است. در ادامه تعدادي از خواص دارچين را ذكر مي‌كنيم:

1) سرشار از آنتي اكسيدان: بر اساس آمار انجمن درمان كاليفرنيا دارچين در بين مواد داراي آنتي‌اكسيدان رتبه هفتم را به دست آورده است كه نشان مي‌دهد مقدار بسيار زيادي آنتي‌اكسيدان در آن وجود دارد. خواص درماني دارچين به خاطر آنتي‌اكسيدان‌هايي است كه با نام‌هاي پلي‌فنول، فنوليك‌اسيد و فلاونيدها شناخته مي‌شوند. اين آنتي‌اكسيدان‌ها بيشتر در خوراكي‌هايي مانند شكلات تلخ و انواع توت‌ها وجود دارند و استرس را كاهش مي‌دهند.

 

قيمت دارچين-قيمت دارچين برتر-قيمت دارچين سيگاري | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

2) محافظ قلب: يكي ديگر از خواص دارچين تأثير آن در كاهش ابتلا به عوامل بيماري‌هاي قلبي مانند فشار خون، كلسترول و تري‌گليسريد است. همچنين دارچين، با كمك به انعقاد سلول‌هاي خون در جلوگيري از خونريزي موثر است. از ديگر خواص دارچين كنترل كلسترول خوب و بد خون است. همچنين اين مواد مي‌توانند فشار خون را كه يكي از عوامل مهم بروز حملات قلبي است، كاهش بدهند.

3) كاهش قند خون: جالب است بدانيد كه دارچين، به عنوان يك ماده غذايي ضد ديابت شناخته شده است. زيرا از طرفي قند خون را كاهش مي‌دهد و از طرف ديگر ميزان حساسيت هورمون انسولين را افزايش مي‌دهد. اما دارچين، چگونه با ديابت مقابله مي‌كند؟ در خون آنزيم‌هايي به‌نام آلانين وجود دارد كه باعث مي‌شود گلوكز (قند) جذب خون شود. هنگامي كه دارچين وارد بدن مي شود اين آنزيم‌ها را غير فعال مي‌كند و باعث مي‌شود قند واردشده بدون اينكه جذب خون شود، دفع شود.

4) مانع شكل گيري سلول سرطاني: يكي از خواص دارچين داشتن خاصيت آنتي اكسيداني است كه از تخريب دي‌ان‌اي، جهش سلولي و رشد تومورهاي سرطاني جلوگيري مي‌كند. تحقيقات نشان داده است كه خواص دارويي ذكر شده به علت وجود ماده‌اي به نام سينامالدهيد است. همچنين اين خاصيت باعث مي‌شود سلول‌هاي مستعد ابتلا به سرطان، خودبه‌خود تخريب شوند.

5) خوشبو كننده دهان: يافته‌هاي اخير نشان داده‌اند: كه مهمترين خواص دارچين در مبارزه با باكتري‌هايي كه در ميكروفلوراي دهان وجود دارند و باعث پوسيدگي دندان و ايجاد حفره در دندان، عفونت زبان و بوي بد دهان مي‌شوند، نقش مهمي ايفا كند. اين ادويه مانند نعنا دهان را خوشبو مي‌كند و به عنوان طعم دهنده طبيعي در تهيه آدامس استفاده مي‌شود.

قيمت دارچين-قيمت دارچين برتر-قيمت دارچين سيگاري | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت دارچين كيلويي-قيمت دارچين ۱۰۰ گرمي-چوب دارچين مرغوب-قيمت پودر دارچين-قيمت چوب دارچين كيلويي-دارچين لوله اي مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 يا با استفاده از ايميل  info@salemsazanazar.com در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 251 بازدید دیروز 309 بازدید کل 593107

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .